poniedziałek, 18 lipca 2011

Kolejne początki

Z rozmaitych powodów postanowiłam wskrzesić swojego RPG-owego bloga. Niestety, okazało się, że kilka lat to za wiele dla niektórych serwerów i muszę zaczynać od nowa. Oto więc jestem.

Jak wskazuje nazwa blog będzie głównie dotyczył spraw związanych z grami fabularnymi (daty sesji, streszczenia, wrzucanie mapek, historie postaci etc.) oraz szeroko pojętą fantastyką. 

Dziękuję wszystkim czytającym i dopingującym mnie na starym blogu, mam nadzieję, że również teraz nie zawiodę Waszych oczekiwań. Podziękowania należą się także "trudnemu człowiekowi", który pomógł mi skonfigurować ten twór, zanim krew mnie zalała i rzuciłam wszystko w cholerę.

Miłego czytania.


 

2 komentarze:

  1. Zgłoś blog tutaj, a może przybędzie kilku czytelników. ;)
    http://blogirpg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No to już wyciągam transparenty i pompony i zaczynam dopingować w ramach wsparcia :). Ba możne coś w końcu napisze w miarę mądrego w tym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń